Maliyyə şöbəsi hər hansı bir təşkilatın mühüm hissəsidir, çünki o, şirkətin maliyyə sağlamlığı ilə bağlı bütün funksiyaları yerinə yetirir. Maliyyə şöbəsinin əsas vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
1. Mühasibat uçotu: Satışlar, xərclər, aktivlər, öhdəliklər və kapital kimi biznesin maliyyə əməliyyatları və fəaliyyətlərinin hesabatını əhatə edir. Mühasibat uçotu həmçinin biznesin müvafiq vergi qanun və qaydalarına uyğunluğunu təmin edir. Mühasibat uçotunu kreditor borcları, debitor borcları, əmək haqqı və maliyyə hesabatları kimi alt funksiyalara bölmək olar.
2. Maliyyə Planlaması və Təhlili: Bu, maliyyə fəaliyyətinin və biznesin vəziyyətinin təhlilini, həmçinin gələcək tendensiyaların və ssenarilərin proqnozlaşdırılmasını əhatə edir. Maliyyə planlaşdırması və təhlili biznesə büdcə, investisiya, maliyyələşdirmə və inkişaf strategiyaları haqqında əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə kömək edir.
3. Xəzinədarlıq və Pul vəsaitlərinin idarə edilməsi: Buraya biznesin pul vəsaitlərinin hərəkətinin idarə edilməsi və maliyyə resurslarından istifadənin optimallaşdırılması daxildir. Xəzinədarlıq və pul vəsaitlərinin idarə edilməsi həmçinin banklar, investorlar və kreditorlar kimi xarici tərəflərlə qarşılıqlı əlaqəni əhatə edir.
4. Risklərin idarə edilməsi və daxili nəzarət. Buraya biznesə təsir edə biləcək potensial risklərin və qeyri-müəyyənliklərin a.karlanması, qiymətləndirilməsi və azaldılması daxildir. Risklərin idarə edilməsi və daxili nəzarət həmçinin maliyyə məlumatlarının və əməliyyatlarının etibarlılığını və bütövlüyünü təmin etmək üçün siyasət və prosedurların işlənib hazırlanması və monitorinqini əhatə edir.
Maliyyə şöbəsinin strukturu və ölçüsü biznesin xarakterindən və həcmindən asılı olaraq dəyişə bilər. Kiçik və Orta Sahibkarlar üçün tipik maliyyə şöbəsi aşağıdakı funksiyaları yerinə yetirə bilər:
Maliyyə Direktoru: Bu, biznesin ümumi maliyyə strategiyasına və funksiyalarına nəzarət edən və idarə edən yüksək səviyyəli icraçıdır. MD biznesin maliyyə sağlamlığının və davamlılığının təmin edilməsinə cavabdehdir və digər maliyyə işçilərinə strateji rəhbərlik və istiqamət verir.
Nəzarətçi: Bu, müəssisənin mühasibat uçotu və hesabat fəaliyyətinə nəzarət edən və əlaqələndirən menecerdir. Nəzarətçi maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünə və vaxtında verilməsinə, mühasibat uçotu standartlarına və qaydalarına uyğunluğuna cavabdehdir.
Mühasib: Bu, əməliyyatların qeydə alınması, hesabların uzlaşdırılması, fakturaların hazırlanması və ödənişlərin işlənməsi kimi gündəlik mühasibat işlərini yerinə yetirən peşəkardır. Mühasib həmçinin maliyyə və digər hesabatların hazırlanmasında, habelə vergi bəyannamələrinin verilməsində cavabdehsir.
Maliyyə Analitiki: Bu, maliyyə məlumatlarını təhlil edən, maliyyə proqnozlarını hazırlayan peşəkardır. Maliyyə analitiki həm də biznesin maliyyə nəticələrini və vəziyyətini qiymətləndirməyə kömək edə bilər, həmçinin qərarların qəbulu üçün tövsiyələr və ideyalar təqdim edə bilər.
Yuxarıda qeyd olunan işçi kollektivini işə götürmək sizin maliyyənizə yükdür. Biz bütün bu funksiyaları yerinə yetirməkdə sizə kömək edə bilərik.
Hələlik şərh yoxdur, ilk yazan siz olun!